Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Κηπουρική

Σώπασε για λίγο την πραγματικότητα και φύτεψε στην αυλή σου αυτά που επιθυμείς.

Να δεις που, ακόμα κι αν σύντομα επιστρέψεις στην πεζή, ρηχή, ανιαρή και δύσκολη πραγματικότητα, όλο και κάτι από αυτά θα έχει "πιάσει".

Μην ανησυχήσεις που κάποια δε θα ευδοκιμήσουν, μπορεί να μην τα σηκώνει το κλίμα ακόμα ή να είναι απλά εκτός εποχής.

Να θυμάσαι όμως ότι, κάθε φορά που ξεκλέβεις λίγο χρόνο και ασχολείσαι με αυτά που πραγματικά θέλεις, η αυλή σου θα ποτίζεται από το νερό της επιθυμίας σου και θα ξεχορταριάζεται από τις πλασματικές σου "ανάγκες".

Και ως δια μαγείας, σύντομα αυτά που φύτεψες θα μεγαλώσουν και θα "πετάξουν" κλωνάρια και φύλλα και, χωρίς να το καταλάβεις, θα ωριμάσουν και οι πρώτοι καρποί.

Μετά, όλα θα αλλάξουν όσον αφορά στον τρόπο που συμπεριφέρεσαι στον κήπο σου...






Μαρία Λούκα - Η Αυλή


 

Στίχοι - Μουσική: Μαρία Λούκα

Μέσα στην αυλή μου έχω
δέντρα και πουλιά
μα έχω για να τα φυλάνε
άγρια σκυλιά.

Όποιος κάνει να περάσει
απ'το φράχτη μου
του γαυγίζουν και φοβάται
το γινάτι μου.

Πέρασες κι εσύ μια νύχτα
απ'το σπίτι μου
και σου μύρισαν οι βιόλες
πανορίτη μου.

Τα σκυλιά που με φυλούσαν
δε φοβήθηκες
μπήκες μ''αρπαξες τα χέρια
και με φίλησες.

Κι έτρεξαν θαρρείς ποτάμια
απ'τα μάτια μου
και ποτίσανε το χώμα
κι όλα τ'ανθια μου.

Ρίζες βγάλαν οι αγάπες
και δεντρίσανε
και τους φράχτες που'χα στήσει
τους γκρεμίσανε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου