Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Ημερολόγιο ανάληψης - Μέρα 2η

Σήμερα δεν πήγα Σούπερ Μάρκετ καθώς από την χθεσινή μου σύγχυση,
δεν ήπια όλο το χυμό μου και δεν χρειάστηκε. 
Άλλωστε είναι ο μόνος λόγος που πάω Σούπερ Μάρκετ αλλά 
επειδή  ντρέπομαι να αγοράζω μόνο χυμό, κάθε φορά, 
παίρνω και ένα πακέτο μακαρόνια για ξεκάρφωμα.
 Για αυτό και έχω 10 κλειστά πακέτα μακαρόνια στο ντουλάπι μου.



Πήγα όμως στην Τράπεζα να σηκώσω τα 60 μου ευρώ.
Άλλα βρήκα ευκαιρία και πήγα την ώρα που όλοι αυτοί που 
κάνουν τις ουρές στα ΑΤΜs, είχαν συγκέντρωση στο Σύνταγμα
να βροντοφωνάξουν να τους βάλουν και άλλους φόρους
και να τους μειώσουν τους μισθούς, ώστε να μην χρειάζεται
να περιμένουν κάθε τόσο στην ουρά προσπαθώντας να σηκώσουν
όλα τους τα λεφτά....


Αυτά για σήμερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου