Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

Πρώτη φορά Σεπτέμβρη

Η αλήθεια είναι ότι τώρα τελευταία, με το ζόρι μπαίνω εγώ στο blog για να διαβάσω καμιά παλιά ανάρτηση, οπότε δεν έχω καμία απαίτηση να το κάνετε εσείς (καθώς υποθέτω ότι τις έχετε διαβάσει ήδη όλες - αλλιώς έχω την απαίτηση να μπαίνετε).

Λίγο η υπερβολική κούραση από την δουλειά (γεια σου Κώστα!) που τελευταία μόνο που δεν κοιμάμαι εκεί,


Λίγο η απογοήτευση της πρώτης φοράς Αριστερά,



Λίγο το αριστερό μνημόνιο,



Λίγο τα EurogroupS



και λίγο το γεγονός ότι οι διακοπές μου φέτος έμοιαζαν να πάνε σε κατεύθυνση "Πρώτη φορά Σεπτέμβρη" 
(σημείωση, τα παραπάνω "παράπονα" ΔΕΝ είναι σε καμία σειρά, ούτε χρονολογική, ούτε σημαντικότητας. Είναι καθαρά σε τυχαία σειρά).

Βάλτε και στην ίδια κατσαρόλα το γεγονός ότι οι περισσότεροι από εσάς έχετε ήδη πάει διακοπές και τόσο καιρό δεν σας μιλάω γιατί σας κρατάω μούτρα (σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε!).

Θα μου πείτε τι σας τα λέω όλα αυτά.

Σας τα λέω γιατί δεν ισχύουν πια! (αν και το Πρώτη Φορά Σεπτέμβρη ισχύει ακόμα)

Γιατί από την αρχή της εβδομάδας που τελειώνει αύριο, γνωρίζω (και δεν σας το έχω πει για να μην το γρουσουζέψω) ότι την Παρασκευή (σ.σ. αύριο) ξεκινάω διακοπές (ξανά γεια σου Κώστα!). Ε, έγινε το φαγητό μας!

Οπότε, όλα περασμένα ξεχασμένα. Water under the bridge που λένε και στο χωριό μου.

Άρα και οπότε, κάπου εδώ θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι τον επόμενο καιρό θα είμαστε κλειστά λόγο διακοπών.

Περισσότερες λεπτομέρειες δε θα σας δώσω γιατί όλο και κάποια ξαφνική εμφάνιση θα κάνω με καμιά φωτογραφία από τις διακοπές, οπότε, this is not goodbye! This is see you sooner than you think! (πως τα μιλάω έτσι ρε!)

Καλές σας διακοπές λοιπόν.

Πάω να βρω και εγώ ένα δέντρο να κάτσω από κάτω, να διαβάσω κανένα βιβλίο και να προσπαθήσω να φανταστώ, ποιόν θα σκεφτούν αυτή την φορά οι Έλληνες να ψηφίσουν για να τους σώσει!

υγ.
Χρ. ετοιμάσου για καθημερινή προπόνηση.
υγ. 2
Αφ. ευχαριστώ
υγ. 3 
Φέτος διαβάζουμε το Λεονάρδο Παδούρα: "Ο άνθρωπος που αγαπούσε τα σκυλιά"
υγ. 4
Π. και Β. έχετε λίγο ακόμα χρόνο για να ετοιμαστείτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου