Παρασκευή 5 Αυγούστου 2016

Lately someone's missing from now on...part 1

Όπως ίσως έχετε καταλάβει, εδώ και κάποιες εβδομάδες, έχω μετακομίσει στην ελληνική επαρχία (όταν λέμε επαρχία, εννοούμε επαρχία όμως).

Και όπως ίσως θα καταλάβετε τώρα, πέρα από το νέο κεφάλαιο που ανοίγει αυτό στην ζωή μου, ανοίγει και ένα νέο κεφάλαιο θεματικών στο blog μας. Ας πούμε κάτι σαν ένα ημερολόγιο επαρχίας.

Είμαι εδώ λοιπόν προφανώς για να συζητήσουμε (σε μορφή μονολόγου σε πρώτη φάση) το κεφάλαιο των θεματικών του blog και όχι την προσωπική μου ζωή (τουλάχιστον όχι ακόμα).

Πιο συγκεκριμένα θα μιλήσουμε για κάποιες αρχικές παρατηρήσεις - διαφορές - εντυπώσεις με πρώτη και καλύτερη το σπίτι!




Επειδή σχετικά πρόσφατα πέρασα αυτό το λούκι ψαξίματος οικίας στην Αθήνα, θέλω να πιστεύω ότι έχω μια καλή εικόνα επί του θέματος σύγκρισης. Καταρχάς στην Αθήνα δεν έψαχνα οικία αλλά σπίτι ενώ στην επαρχία, μπορώ να πω ότι αρχικά έψαχνα για σπίτι αλλά πολύ γρήγορα βρήκα οικία.

Για του λόγου το αληθές:


Ενοίκιο, ποιότητα, θέση, όλα στην τιμή του ενός...  
σε βαθμό που δυσκολεύτηκα να διαλέξω...
(τελικά με την βοήθεια της τεχνολογίας και των φίλων επέλεξα το παραπάνω)

Έτσι λοιπόν, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι από προχθές το βράδυ, μπήκα στην καινούρια μου οικία!

Βέβαια του λείπουν κάποια βασικά πράγματα ακόμα... όπως πχ η συλλογή των βιβλίων του Κωστάκη Ανάν στην βιβλιοθήκη μου και μερικές λάμπες, αλλά τουλάχιστον έχω ρεύμα!

Και για να μην τα παρουσιάζω όλα ωραία και καλά, η επαρχία έχει και προβλήματα με το βασικότερο να φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες:




Εκεί που δουλεύεις, σκάει ένα γεράκι νεογνό που δεν μπορεί να πετάξει καλά,
και "χάνεις" όλη τη μέρα να το παρατηρείς και να προσπαθείς να το βοηθήσεις.


υγ. 1
Χ. όλα καλά θα πάνε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου