Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Βαφτίσια (πρόσκληση)

Καταπληκτική ευκαιρία σήμερα (ένεκα της ημέρας) να ενημερώσω όσους από εσάς δεν το ξέρετε ήδη, ότι το blog μας πλησιάζει τα 20.000 hits και ότι μου είχα τάξει ότι αν γίνει αυτό θα το μετονομάσω.


Και επειδή δεν μπορώ να αποφασίσω πως θα το πω, θα ακολουθήσει ψηφοφορία ανάμεσα σε διάφορα ονόματα που έχω σκεφτεί ή που μπορεί να προτείνετε εσείς (δεν υπόσχομαι τίποτα).

Λοιπόν έφτασε σχεδόν η ώρα. Κάνετε λίγο υπομονή (400 hits περίπου) ακόμα και θα ακολουθήσει ανάρτηση που θα ενημερώνει την έναρξη της διαδικασίας της ψηφοφορίας που θα συνοδεύεται από πλούσια δώρα στους συμμετέχοντες!!!

Εκ της Διευθύνσεως!

Υγ.1
Μπορείτε από κάτω στα σχόλια να προτείνετε και σεις το όνομα που θέλετε και αν μου αρέσει μπορεί και να το βάλω στις επιλογές! (είπαμε δεν υπόσχομαι τίποτα).

Υγ. 2
Ευχαριστώ για τις ευχές

4 σχόλια:

  1. εχω αμετρητες προτασεις...αλλα θα στις πω prive,διοτι σιγουρα θα υπερισχυσουν,θα κερδισω τα πλουσια δωρα και θα θεωρηθει "παραγκα" απο τους κακεντρεχεις λογω της συγγενειας.

    Φιλικα,
    Βασιλικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαφωνώ, πιστεύω ότι πρέπει να τις πεις εδώ για να δεχτείς και την κριτική που σου αρμόζει!

      Άσε που αν μου πεις κανένα καλό prive, δεν θα σου δώσω τα εύσημα και θα πω ότι το σκέφτηκα εγώ!

      Διαγραφή
  2. με πασα επιφυλαξη περί δημοσιεύσεως καθότι το στελνω 2η φορα .... mpexo,blog.spot,tzes.gr,ataxia net ...... ας ανεβούν αυτα και επανέρχομαι πάραυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστουμε για το σχολιο σας. παρακαλω στειλτε 1 για να επιβεβαιωσετε την συμμετοχη σας στον διαγωνισμο μας με την πιθανοτητα να κερδισετε πλουσια δωρα!!!

      Εκ της διευθυνσεως

      Διαγραφή