Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Οδοιπορικό

Συχνά, αν όχι πάντα, τα γραπτά μου εμπεριέχουν μια προτροπή, μια συμβουλή, 
μια ταμπέλα που δείχνει το δρόμο, σε αυτόν που θα τύχει να περάσει.

Μια ταμπέλα που δείχνει προς τον τόπο αυτόν που εγώ θεωρώ καλό, 
προς τον τόπο αυτόν που εγώ θεωρώ καλύτερο από τον τόπο στον οποίο βρίσκεται.

Τελικά όμως δεν έχω καταλάβει ποιόν ακριβώς προτρέπω ή ποιόν συμβουλεύω. 
Ίσως είναι οδηγίες που έχουν στόχο εμένα.
Ίσως είναι νηφάλιες σκέψεις που τις καταγράφω όταν μπορώ, για μελλοντική χρήση.
Για να μου δείξουν την σωστή κατεύθυνση όταν, ξεκάθαρα,έχω χαθεί.

Και αν τύχει και βρω κανέναν συνοδοιπόρο, 
καλοδεχούμενος όσο δρόμο κι αν διαλέξει ότι θα κάνουμε μαζί.

Το μόνο που ελπίζω είναι ότι σε κάθε δύσκολο σταυροδρόμι, 
θα προσπαθήσουμε να αποφασίσουμε από κοινού την νέα μας κατεύθυνση.


Sixto Rodriguez

I Wonder


I wonder how many times you've been had
And I wonder how many plans have gone bad
I wonder how many times you had sex
I wonder do you know who'll be next
I wonder l wonder wonder I do

I wonder about the love you can't find
And I wonder about the loneliness that's mine
I wonder how much going have you got
And I wonder about your friends that are not
I wonder I wonder I wonder I do

I wonder about the tears in children's eyes
And I wonder about the soldier that dies
I wonder will this hatred ever end
I wonder and worry my friend
I wonder I wonder wonder don't you?

I wonder how many times you been had
And I wonder how many dreams have gone bad
I wonder how many times you've had sex
And I wonder do you care who'll be next
I wonder I wonder wonder I do

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου