Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Σίγουρα και εύκολα...

Άστο φιλαράκι, 
μην το παλεύεις, 
μην το προσπαθείς, να βιώσεις το συναίσθημα που ο "άλλος" αισθάνεται, 
δύσκολο πράγμα αυτό,
γιατί τελικά και να το καταφέρεις, δε θα είναι το ίδιο...
δε θα τον έχεις αγγίξει καν.
Οπότε βρες κάτι δικό σου και ξεκίνα το όλο από την αρχή...
Γίνε απ' ευθείας ο "άλλος"...
πιο εύκολο και σίγουρα πιο αληθινό,
πιο σίγουρο και εύκολα πιο αληθινό!



Υστερόγραφο - Μάρθα Φριντζήλα 


Στίχοι: Δημήτρης Μητσοτάκης
Μουσική: Δημήτρης Μητσοτάκης
Πρώτη εκτέλεση: Μάρθα Φριντζήλα

Εκεί στην πλώρη μάτια μου χαράζει
μα εδώ στην πρύμνη πέφτει σκοτεινιά
Πως γίνεται η φωτιά θα με ρωτήσεις
μα εγώ δε έχω άλλες απαντήσεις

Εσύ γεννιέσαι κάθε μέρα
και περπατάς μες στον αέρα,
εσύ πετάς μες στα όνειρα σου
και δε ακούς- και δε ακούς τα βήματα σου...

Πάνω στο χέρι μου χωράς να περπατήσεις
κι εγώ στα δυο τα μάτια σου χωρώ
Το ξέρω, μ' αγαπάς θα μ' απαντήσεις
μα εγώ δεν έχω άλλες ερωτήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου