Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

(Δε) Με τρομάζουν...

Με τρομάζουν οι έξοδοι κινδύνου,
γιατί τον κίνδυνο πρέπει να τον αντιμετωπίζεις, όχι να τον αποφεύγεις.
Δε με τρομάζει το αναπόφευκτο,
γιατί εύκολα γίνεται σταυροδρόμι ευκαιριών.
Με τρομάζει η δύση του ηλίου,
Δε με τρομάζει το άγνωστο, το νέο,
γιατί η ανατολή έχει τα πιο όμορφα χρώματα.
Με τρομάζει η θάλασσα για την απεραντοσύνη της.
Λατρεύω το άπειρο... το άπειρο στο σύμπαν, 
το άπειρο στους αριθμούς, τους άπειρους ανθρώπους, 
το άπειρο στη στιγμή, τους άπειρους ανθρώπους,
τα άπειρα συναισθήματα... τα άπειρα συναισθήματα!



Η δική μου ζωή - Magic De Spell

Στίχοι: Γιώργος Σκαρλάτος
Μουσική: Τάσος Νησσόπουλος

Μη ρωτάς το γιατί
ταξιδεύω μονάχος
ονειρεύομαι λάθος
ζωγραφίζω χειμώνες
δίχως άγχος κι αγώνες
σε μια στείρα ζωή

Δε γυρίζω στο σπίτι
δεν ποθώ ό,τι λείπει
δεν πιστεύω σε θαύμα
στου μυαλού μου το τραύμα
σε μια στείρα ζωή

Η δική μου ζωή
ουρανός που μαυρίζει
Η δική μου γιορτή
καταιγίδα που αρχίζει

Η δική μου ζωή
μια σκιά στη σκιά σας
Η δική μου γιορτή
κι η θλιμμένη χαρά σας

Η δική μου ζωή
μια παράφωνη νότα
Η δική μου γιορτή
της ανάγκης μου πόρτα

Η δική μου ζωή
μια σκιά στη σκιά σας
Η δική μου γιορτή
κι η θλιμμένη χαρά σας

Μη ρωτάς το γιατί
στην πλατεία αράζω
και τη μέρα νυστάζω
μες στη νύχτα φωτιές
τις ελπίδες μου ψάχνω γυμνές
σε μια στείρα ζωή

Στον καθρέφτη κοιτάω
την κιθάρα μου σπάω
με τα νύχια μου σκίζω
τη σκιά μου και βρίζω
σε μια στείρα ζωή

Η δική μου ζωή
ουρανός που μαυρίζει
Η δική μου γιορτή
καταιγίδα που αρχίζει

Η δική μου ζωή
μια σκιά στη σκιά σας
Η δική μου γιορτή
κι η θλιμμένη χαρά σας

η δική μου ζωή
μια παράφωνη νότα
η δική μου γιορτή
της ανάγκης μου πόρτα

Η δική μου ζωή
μια σκιά στη σκιά σας
Η δική μου γιορτή
κι η θλιμμένη χαρά σας


ps.
Special thanks στην μούσα Μ.Δ. και στους βοηθούς Ε.Σ. και Χ.Ζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου