Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Χρόνια καλά και καλή χρονιά!

Δεν ξέρω αν τα τελευταία 5 χρόνια σας έχουν πάει καλά! 


(αν δεν σας έχει πάει καλά, ρίξτε το πάνω μου, 
σταματήστε να με διαβάζετε τουλάχιστον για την αρχή κάθε έτους
και κυρίως σταματήστε να παίρνετε ευχές για το νέο έτος 
από άσχετους μπλόγκερς του διαδικτύου)

(αν πάλι σας έχουν πάει καλά..., 

ξαναξεκινήστε να διαβάζετε την ανάρτηση από την αρχή 
και παραλείψτε αυτές τις δύο παρενθέσεις 
- ευχαριστώ για την συνεργασία)

αλλά όπως κάθε χρόνο τα τελευταία 5 χρόνια,
ήρθε η σειρά μου και μένα να σας πω συγχαρητήρια,
 για άλλη μια επιτυχημένη περιστροφή της γης γύρω από τον ήλιο!

Μια περιστροφή που έχει οριστεί σχεδόν τυχαία η αρχή της!

Το σίγουρο είναι όμως ότι δεν έχει οριστεί τυχαία, 
το ότι έχουμε μετρήσει μόλις 2019 θετικές περιστροφές,
ενώ θα ορκιζόμουν ότι  κάπου έχω διαβάζει ότι τις περισσότερες περιστροφές,
τις μετράμε ... αρνητικά και ανάποδα!

Επίσης σίγουρα όπως ανέφερε ο φίλος Δημήτρης Δ., 
για εμάς, σε αυτή την κατακαημένη χώρα, 
η πλήρης περιστροφή δεν έγινε στις 0:00 τα μεσάνυχτα,
τότε που όλοι (και εγώ μην βγάζω την ουρά μου απέξω) 
μετράγαμε με μια φωνή, τέσσερα, τρία, δύο, ένα... φιλιά, αγκαλιές, τραγούδια κλπ, 

αλλά η πλήρης περιστροφή γύρω από τον Ήλιο έγινε περίπου 12 ώρες αργότερα...

Συγνώμη για αυτή της πληροφορία αλλά νομίζω ότι είναι κάτι που έπρεπε να το μοιραστώ μαζί σας!

Anyway, πιστεύω ότι ξεφύγαμε λίγο από τον ξεκάθαρο στόχο αυτής της ανάρτησης,
 που ήταν να σας ευχηθώ χρόνια καλά και καλή χρονιά.

Κι όποιος είπε "και του χρόνου"
θα εννοεί πως δεν τελειώσαμε φέτος
Ευτυχές και στο χέρι μας το νέο έτος
Και πες το μου κι εσύ.

Η αλήθεια είναι ότι σε αυτό το σημείο, κάθε χρόνο, ακολουθεί μια ζωγραφιά / σχεδιάκι
από εμένα... σαν γούρι για το νέο έτος, όπως τα προηγούμενα χρόνια:




Φέτος όμως λόγο αυτού του τοπίου:


δεν έχω καταφέρει ακόμα να φτιάξω το 2019, οπότε έχουμε 2 λύσεις:

Η πρώτη είναι να πάρουμε το προφητικό 2016 (πεσμένο 2019) και να το βάλουμε για φετινό:

και η δεύτερη είναι να κάνουμε λίγο photoshop στο 2018 και να έχουμε το παρακάτω αποτέλεσμα:



Διαλέγετε και παίρνετε!


Αυτά λοιπόν για το 2018... πάμε για το 2019 ...


υγ. 
σας αφήνω ΚΑΙ φέτος με μια φωτογραφία από το Χριστουγεννιάτικο Δέντρου της κεντρικής πλατεία των Ιωαννίνων, καθώς και μία με τον αντίστοιχο στολισμό της και την παρατήρηση ότι με αυτά που κάνετε εκεί στον Δήμο, χαλάτε τον τουρισμό!




Είμαι σίγουρος ότι κάποιοι ταξίδεψαν από πολύ μακριά για να δούνε από κοντά το φετινό δέντρο / στολισμό της κεντρικής πλατείας των Ιωαννίνων και δεν τους δώσατε την συγκίνηση των περασμένων ετών!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου